Szczegółowe dane
-
System napędowy
- Dwupaliwowe Z. Prądotwórcze 2 x 2610 kW + 2 x 1408 kW
- Pędniki azymutalne 2 x 2200 kW
- Wysuwny pędnik azymutalny 1 x 880 kW
- Dziobowe stery strumieniowe 2 x 1000 kW
-
Wyposażenie pokładowe
- Dźwigi pokładowe 2 x 3 t/12 m
- Windy kotwiczne 2 x 12 t
- Windy cumownicze 2 x 12 t
- Windy pomocnicze 2 x 12 t
-
Pojemność zbiorników
- Zbiornik LNG: 230,00 m³
- Zbiornik paliwa: 950,00 m³
- Woda słodka: 1000,00 m³
- Woda balastowa: 1900,00 m³
- Płuczka: 930,00 m³
- Solanka: 800,00 m³
- Płuczka + Solanka: 1160,00 m³
- Metanol: 345,00 m³
- Ładunek suchy: 400,00 m³
- Olej bazowy: 230,00 m³
-
Zespół prądotwórczy
- Awaryjny zespół prądotwórczy 1 x 200 kW
-
Pompy Ładunkowe
- Paliwo 2 x 50-200 m3/h 9 bar, napęd hyd.
- Woda słodka 2 x 200 m3/h 9 bar, napęd el.
- Metanol 2 x 40-75 m3/h 8/9 bar, napęd hyd.
- Popłuczyny zaolejone 2 x 0-100 m3/h 24/9 bar, napęd hyd.
- Płuczka 2 x 50-200 m3/h 24/9 bar, napęd hyd.
- Solanka 2 x 0-100 m3/h 24/9 bar, napęd hyd.
- Olej bazowy 2 x 75/18 m3/h 9 bar, napęd el.
- Woda balastowa/wiertnicza 2 x 200 m3/h 9 bar, napęd el.
- Materiał z odwiertu 6 x 0-30 m3/h 30 bar, napęd hyd.
- Ładunek sypki 2 x sprężarki, 1656 m3/h 7 bar
-
Klasa
Statek zbudowany zostanie zgodnie z wymaganiami Det Norske Veritas dla uzyskania klasy:
- +1A1
- Offshore Service Vessel+
- Supply
- SF
- DYNPOS-AUTR
- E0
- GAS FUELLED
- BIS
- CLEAN DESIGN
- COAT PSPC (B)
- COMF-V(3) & C(3)
- LFL*
- NAUT OSV(A)
- DK (10t/m2) and HL (2.8)
- Oilrec
- Stand-by Vessel (S)
- Fire Fighter II